Carmens tussenjaar

Hoogtepunten van week 7 in Málaga

Lunes 18-02-2019 (maandag):

na school heb ik even een siësta gehouden. Ik was super moe van het weekend. Daarna heb ik samen met Max door de stad gelopen. Dit keer zijn we de smalle, kleine straatjes gaan verkennen. ’s Avonds hebben we samen gekookt. We hebben kippenvleugels met rijst en een salade gegeten.

Martes 19-02-2019 (dinsdag):

vandaag is Coen weer terug van zijn weekendje skiën. In de middag heb ik samen met Coen, Max, Aimee en Imane zelfgemaakte pannenkoeken gegeten bij mij thuis. Normaal houd ik niet van pannenkoeken, maar deze met spek waren echt lekker! Na de lunch hebben we samen door de stad gelopen en daarna hebben we bij een sushi restaurant gegeten.

Jueves 21-02-2019 (donderdag):

vandaag ben ik samen met Max en Coen naar een illusie museum geweest. Het was een erg klein museum, maar wel echt heel leuk! Daarna zijn we nog even naar het strand gegaan. ’s Avonds hebben we nog een paar drankjes gedaan bij ‘the smallest irish pub in the world’. Het was echt super gezellig met z’n drieën.

Viernes 22-02-2019 (vrijdag):

Vandaag had ik mijn laatste schooldag. Van 13:00 tot 14:00 heb ik een extra uurtje samen met Max, Coen, Aimee en Kim (een Belgisch meisje die vandaag ook haar laatste schooldag had). Dit extra uurtje hebben wij, omdat we dat zo geboekt hebben. We hebben een hele goede band met onze laatste lerares Mar. Normaal hebben we gewoon les in een klaslokaal, maar vandaag stelde Mar voor om de les in een restaurant te houden. Ik moest voor vandaag een betoog van 5 minuten over carnaval in Maastricht voorbereiden. Dat heb ik dus in een restaurant gehouden. Het was echt super gezellig. In de late middag heb ik samen met Aimee paella gegeten. Ik had nog nooit eerder paella gehad. Ik had een gemixte paella met vlees en vis en Aimee had paella met alleen vis. Ik vond de paella best lekker, maar ik werd er harstikke ziek van. Ik heb de hele tijd overgegeven ik voelde heel warm aan. Ik wilde wel graag nog op stap, omdat het mijn laatste keer zou zijn dat ik hier uit kan gaan. Toen ik thuis kwam heb ik eerst mijn koffer ingepakt en daarna heb ik nog heel even geslapen. Eten durfde ik niet meer. Toen we gingen indrinken voelde ik me nog steeds heel slecht en heb ik nog een paar keer overgegeven, maar toen ik eenmaal in de club was voelde ik me een stuk beter. Normaal zou je denken dat je je dan juist slechter zou gaan voelen tussen al die mensen met harde muziek. Gelukkig was dat niet zo. Ik heb een hele leuke avond gehad en was blij dat ik toch was uitgegaan.

Sabado 23-02-2019 (zaterdag):

vandaag is het mijn laatste dag in Málaga. Vandaag begint ook carnaval in Málaga. Ik vind het heel jammer dat ik dat mis, want ik wil graag weten hoe het daar gevierd wordt. Maar volgende week ga ik lekker carnaval in Maastricht vieren. Om 10:00 ging de wekker en moest ik zorgen dat mijn kamer voor 12:00 helemaal leeg was. Dat was gelukt. Daarna ben ik samen met Max en Coen naar het strand gegaan en hebben we daar bij een restaurantje gegeten. Het was echt super lekker weer met zon. We zaten lekker in het zand. Daarna zijn Aimee en een vriend van haar die op bezoek is nog bij ons komen zitten. Ik ben blij dat ik mijn laatste dag in Málaga samen met hun heb doorbracht. Ik ga hun echt super erg missen, maar gelukkig wonen ze allemaal in Nederland en zal ik ze vast nog eens zien. Rond half 6 vertrok ik met de taxi naar het vliegveld. Op het vliegveld was het echt super druk en had ik geen idee wat ik moest doen of waar ik heen moest. Gelukkig heeft Coen me via face-time geholpen en heb ik mijn vlucht gehaald.


Reacties

Reacties

Mama

Mooie verhalen en ervaringen.
Ben trots op je!

Monique

Weer leuk om dit te lezen.
Nu lekker alles klaar maken voor de carnaval. En dan op naar je volgende avontuur. Heel veel plezier met carnaval en daarna veel succes met je nieuwe uitdaging

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active