Carmens tussenjaar

Hoogtepunten van week 6 in Málaga

Hola,

nou dit is de 3e keer dat ik deze blog schrijf... De eerste keer toen ik de blog wilde posten , kreeg ik een foutmelding en was alles weg. De tweede keer had ik bijna alles weer opnieuw getypt en toen wilde ik een site wegklikken, maar klikte ik een keer te veel... Ik had dus de site afgesloten en weer was alles weg. 3 maal is scheepsrecht.

Martes 12-02-2019 (dinsdag):

Vandaag ben ik na school naar een warenhuis gegaan met Max en Coen. Dit is een soort Bijenkorf, maar dan 2 keer zo groot.

Miercoles 13-02-2019 (woensdag):

vandaag ben ik samen met Felix, Aimee, Max en Coen naar het strand gegaan. Ergens halverwege het strand heb je rotsen in de zee waar je overheen kunt lopen. De golven waren vandaag iets hoger dan normaal, dus af en toe was het rennen om niet nat te worden. Het was echt super gezellig.

Jueves 14-02-2019 (donderdag):

in de middag ben ik samen met Coen, Max en Felix naar een dierentuin in Fuengirola gegaan. Het was een heel leuk park met leuke dieren, maar het was ook heel zielig om te zien hoe de dieren daar zitten. De meeste dieren waren de hele tijd aan het slapen en sommige daarvan zaten ook nog eens alleen. Er waren wel hele leuke dieren. Er waren onder andere: flamingo’s, gorilla’s, stokstaartjes, krokodillen en slangen.

Viernes 15-02-2019 (vrijdag):

vandaag heb ik samen met Max, Felix en Aimee door de stad gelopen. Bij een restaurantje heb ik voor het eerst ibérico ham gegeten. Ik dacht dat ik het niet lekker zou vinden, omdat ik de normale ham in Nederland echt niet lust, maar dit broodje was heerlijk. Coen was er niet bij, want hij is vanaf vandaag tot en met maandag in Frankrijk skiën. In de middag heb ik afscheid moeten nemen van Carol. Carol is een Braziliaans meisje die hier 6 weken is geweest. ’s Avonds ben ik samen met Max en nieuwe Nederlanders en een Duitser uitgegaan. 2 jongens komen uit Sittard, 1 meisje komt uit Rotterdam en van een andere jongen ben ik vergeten waar hij vandaan komt. Het was echt super gezellig!

Sabado 16-02-2019 (zaterdag):

ook vandaag heb ik afscheid moeten nemen van iemand. Felix die hier ook 6 weken is geweest, gaat weer terug naar Nederland. ’s Middags ben ik samen met Max bij ‘Casa Lola’ gaan eten. Casa Lola is een populair restaurant in Málaga. Iedere leraar en lerares raden dit restaurant aan. Het eten was heel erg lekker en goedkoop, maar de service was echt super slecht. Max en ik hadden ieder 3 tapas gerechten besteld. We hebben in totaal 3 keer hetzelfde eten moeten bestellen voordat we alles kregen dat we besteld hadden. We hadden nog een tweede keer drinken besteld, maar ook dat waren ze vergeten… Dat was dus wel minder, maar het was alsnog heel gezellig. ’s Avonds hebben we samen bij mij thuis gekookt. We hadden vegetarische pasta met courgette en champignons gemaakt. Daarna zijn we weer uitgegaan met dezelfde mensen als gister.

Domingo 17-02-2019 (zondag):

Vandaag heb ik lekker kunnen uitslapen. ’s Middags ben ik samen met Imane en Aimee naar de haven gegaan waar iedere zondag een braderie is. Daar hebben we ook bij een restaurantje gegeten waar op woensdag en zondag alle tapas €1 kost. Het drinken is daar duurder dan het eten. Voor €5 heb ik daar lekker geluncht. ’s Avonds heb ik lekker uitgerust.

Reacties

Reacties

Elvira

Klinkt leuk allemaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active