Carmens tussenjaar

Terug in Nederland

Hola,

inmiddels ben ik al een tijdje terug in Nederland. In het begin voelde het heel raar om thuis te zijn. Om weer een volle koelkast te hebben, water uit de kraan te kunnen drinken, langer dan 10 minuten warm water in de douche te hebben, niet zelf te hoeven koken en om weer te fietsen. Ik was wel blij om weer thuis te zijn. Ik had mijn familie en vrienden erg gemist. Gelukkig was het lekker weer toen ik aankwam. Ik kon dus ook in Nederland gewoon in een trui rondlopen. Waar ik wel nog aan moet wennen is dat ik veel eerder 's avonds eet. Ik mis de Spaanse levensstijl wel! Ik was o.a. even teruggekomen voor carnaval en dat heb ik dan ook goed gevierd. Ik heb totaal geen spijt dat ik hiervoor ben teruggekomen. Nu nog mijn verjaardag vieren. 16 maart word ik eindelijk 18. Daarna kan ik als au pair gaan werken. Ik heb mijn ticket al geboekt. Ik vertrek 24 maart en kom 31 juli terug. Ik heb wel weer zin om terug te gaan naar Spanje. Ik hoop dat ik daar net zo'n leuke mensen als in Málaga ga ontmoeten. In Málaga ging het een beetje vanzelf, omdat je allemaal op dezelfde school zit, maar hier zal ik toch op een andere manier vrienden moeten maken. Ik ben iets meer dan 4 maanden daar, dus in die tijd zal ik genoeg mensen leren kennen. Dat komt wel goed. Afgelopen woensdag heb ik me ingeschreven voor de opleiding Tourism Management (NL) in Breda. Nu moet ik nog een paar dingen voor de school en mijn kamer regelen. Er komt nogal wat bij kijken. Gelukkig heb ik nog 2 weken om dit te doen.

Nieuwe foto's en foto's van de 2 vorige verhalen staan ook in de fotoserie!

Reacties

Reacties

Elvira

We zijn blij dat je weer even terug bent!

Mama

Hey Carmen, nu al weer een weekje in Barcelona. Ik hoop dat je 't naar je zin hebt! X mama.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active