Carmens tussenjaar

Hoogetepunten van week 4 en 5 in Málaga

Hola,

Afgelopen 2 weken heb ik niets geschreven, omdat ik donderdag 7 februari een examen had. Hier heb ik heel veel en lang voor geleerd. En dat was het allemaal waard, want ik ben GESLAAGD. Ik ben nu van level A1 naar A2 gegaan.

Vrienden van Max op bezoek:

Van 31 januari tot en met en met 3 februari waren 2 vrienden van Max op bezoek. In dat weekend zijn we vrijdag 1 februari en zaterdag 2 februari op stap geweest met z'n allen. Dit was super gezellig! Zaterdag 2 februari zijn we ook met z'n allen gaan uiteten. Ook dit was erg gezellig en lekker!

Jueves 07-02-2019 (donderdag):

Vandaag zijn Max, Coen, Felix, Aimee, Dominica (de kamergenoot van Aimee) en ik naar het strand gegaan om te vieren dat het examen erop zit. Onderweg naar het strand kwamen we een groepje Chinezen tegen die allemaal één voor één met ons op de foto wilden. Ze kwamen tussen ons in zitten en sloegen hun armen om ons heen. Ze vonden het geweldig en ik ook haha. Bij het strand hebben we een Franse jongen, Kevin, ontmoet. Met hem zijn we 's avonds gaan uiteten en daarna hebben we nog in een cocktail bar een drankje gedaan. Elke donderdag is hier een artiest live aan het optreden. Echt super leuk!

Viernes 08-02-2019 (vrijdag):

Dit weekend kwam Sadé op bezoek. Vrijdag om ongeveer 10:15 kwam Sadé bij mijn appartement aan waar ze even haar spullen kon laten, omdat ze pas vanaf 14:00 bij haar appartement konn inchecken. In de tussentijd zijn we bij een van mijn favoriete restaurantjes gaan lunchen. Hier is het erg goedkoop en lekker. Na de lunch moest ik weer terug de les in. Om 14:00 was ik klaar met school. Max, Coen, Sadé en ik zijn toen samen naar het strand gegaan. Daarna zijn Sadé en ik gaan uiteten bij een van mijn favoriete restaurantjes (op dat moment...). Dit keer was het eten super vies. We hadden ieder 2 tapas gerechten besteld (waarvan ik ook een gerecht had besteld dat ik de vorige keer ook had), maar het was niet te eten. We hebben helaas alles moeten laten staan. Na het eten zijn we samen met Max en Coen op stap geweest.

Sabado 09-02-2019 (zaterdag):

Zaterdag zijn Sadé en ik eerst gaan shoppen. Daarna zijn we samen met Max, Coen en Felix naar het strand gegaan. Het was best lekker weer. Omdat we na gisteren geen zin meer hadden om te uiteten, hebben Sadé en ik een pizza gegeten en tegelijkertijd netflix gekeken. Daarna zijn we weer met Max en Coen uitgegaan.

Domingo 10-02-2019 (zondag):

Eerst ben ik met Sadé gaan lunchen waar we vrijdagmiddag ook hebben gegeten. Ook nu was het weer erg lekker! Om 16:00 zijn Sadé en ik naar ''Hammam Al Andalus'' geweest. Dit is een badhuis. We hadden gekozen voor 1 uur en 15 minuten badderen en daarna een masage van 15 minuten. Je had er heel veel verschillende baden. Zo had je een ijskoud bad, een lauw bad, een warm bad, een warmer bad. Ook was er een sauna en een ruimte waar je op een soort warme steen kan liggen. De masage was ook super lekker! Bij de baden kon je zoveel thee drinken als je wilde en ook had je tafeltjes waar je kon schaken. De thee was echt heel zoet, super lekker. Om 18:00 moesten we terug naar de kleedkamer. Hier kon je lekker uitgebreid douchen en je insmeren met body lotion en verschillende olies. Ook had je er meerdere stijltangen. Je kon je lekker optutten. Mijn huid is nog steeds super zacht. Ik wil zeker nog eens terug naar dit badhuis.

Lunes 11-02-2019 (maandag):

Om 06:00 ging de wekker, omdat Max, Coen en ik Sadé gingen uitzwaaien. We hebben een super leuk weekend gehad. De rest van de dag heb ik wat slaap ingehaald. Vandaag zijn er weer 2 nieuwe studenten in de klas gekomen. Een Beligisch meisje van 23 en een Braziliaanse vrouw. Allebei zijn ze super aardig.

Foto's zijn te vinden in de fotoserie :)






Reacties

Reacties

Daphne

? Felicidades ?
En weer een leuke blog! Kom je nog wel terug?? Anders komen we wel naar jou toe!
Nog een dikke poen? En geniet van het goede Spaanse leven!

Elvira

Proficiat! ?

Ruben

Congrats!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active