Carmens tussenjaar

Gastgezin gevonden!

Hola,

eindelijk heb ik dan een gastgezin gevonden waar ik als au pair kan gaan werken. Ik heb gekozen voor het gezin dat in Barcelona woont. Van midden maart tot eind juli pas ik op een tweeling van 5 jaar. 31 januari had ik mijn eerste skypegesprek met het gezin. De vader sprak heel goed Engels en de moeder een beetje. Dit keer leek het niet op een interview, maar was het echt een leuk gesprekje tussen de ouders en mij. Ik had natuurlijk heel veel vragen en daar maakten ze ook grapjes over. Ik kon heel veel met ze lachen. Het skypegesprek duurde een klein half uurtje en dat was genoeg om te weten dat dit gezin heel goed bij me past. Het liefst wilde ik in Valencia als au pair gaan werken, maar ik heb zo'n leuke klik met de ouders en de dochter (het jongetje was op z'n kamer) dat ik toch heb besloten om in Barcelona te werken. Het is belangrijker om bij een leuk gezin te werken, dan in een leuke stad. Bovendien is Barcelona ook heel leuk.

Reacties

Reacties

Daphne

Heeeee Carmen, Como te va?
Wat leuk dat je een gastgezin hebt gevonden! Enne.....succes met de tweeling! We weten er alles van!??
Kan je hier vantevoren nog even oefenen!?
We wensen je nog heel veel plezier en hopen dat je Spaans net zo vloeiend is als de zee!
Dikke poen oet Mestreech?

Elvira

Goeie keus!

Ruben

Idd een goede keuze! Barca is ook groot, mooi en ligt mooi centraal met ook een strand,haven etc. Maak er wat van! Succes!

Jeanne Kesler

Heel fijn voor je .ik hoop dat het je goed gaat daar .Gr Jeanne en Nico.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active